Tuesday 14 April 2015

Prometna študija 2013/2014


Objavljamo prometno študijo: Novelacija prometnega modela za celotno vplivno območje poteka
tretje razvojne osi od Avstrije do avtoceste A1, ki jo je julija 2013 izdelalo podjetje PNZ in jo noveliralo februarja 2014. Naročnik študije je DARS.

Zgovorni so sklep in pojasnila straneh 67 in 68
"Na tej podlagi predlagamo:
1. Na odseku (1) avtocesta A1-Velenje se v koridorju obstoječe ceste G1-4 zgradi zmogljiva 4- pasovna cesta (z morebitnimi servisnimi cestami) ali pa se obstoječa 2-pasovnica rekonstruira za 90 km/h (popravek tehničnih elementov in širina vozišča 3,50 m), kasneje pa zgradi še nova zmogljiva 2-pasovna cesta, ki se jo umesti v prostor. Glede prometne učinkovitosti, prepustnosti in varnosti je ugodnejša ena 4-pasovnica v koridorju obstoječe ceste.

Ukrepi na 1. in 2. odseku zahtevajo dodatna pojasnila.
Težava predhodno predlagane nove trase F3b na 1. odseku je, da povezuje samo mesto Velenje, od drugih naseljih se pa odmakne in jih zanemari ter da lokacijsko ne sledi logiki prometnih tokov. Kajti 2/3 prometnih tokov, ki z velenjske smeri pridejo na avtocesto A1, je in bo usmerjenih proti Celju in le 1/3 proti Ljubljani. Takšna so dejstva. Ljudje se na splošno obnašajo racionalno in uresničujejo zakonitosti, ki vladajo v prostoru.
Zato na odseku 1 predlagamo, da se v koridorju obstoječe ceste G1-4 zgradi 4-pasovnica. Na južnem delu morda kot povsem nova trasa, na severnem pa kot dograditev obstoječe trase. Ta rešitev bi poleg že omenjenih prednosti omogočala tudi etapnost gradnje, kar je v času pomanjkanja denarja, ki je pred nami, pomembna dodatna prednost. Slaba stran je, da bo na nekaterih pododsekih gradnja pod prometom. Kljub temu ocenjujemo, da bi bila takšna rešitev boljša od drugih, predvsem pa bolj racionalna."

Študija je dosegljiva na tej povezavi:
https://drive.google.com/file/d/0B0NksjCnSKyGVjBrdmlGbnc4azQ/view?usp=sharing

Kdor podpira CI Braslovče, naj pritisne gumb Podpiram.

2 comments:

baad said...

Vsa čast.
Z takim znanjem bi vi lahko gradili avtoceste in ostale ceste po svetu.
Same študije so vas, sami doktorji.
Očitno ne veste nič.
... gre se vam samo za denar ...

CIB said...

V delu vašega komentarja se strinjamo. Prihranili bi radi cca 100 mio evrov javnega denarja in kmetijsko zemljo. Poleg tega pa bi cesta bolje povezovala Velenje in Celje.
Če si torej tudi vi želite izgradnjo cenejše in boljše trase, podprite naša prizadevanja.